12/05/2023

Op vrijdag 23 juni aanstaande is het weer zover en organiseren Lions Club Venlo en Lions Club Peel en Maas hun jaarlijkse golfwedstrijd.VieAmi

Dit keer op de 18 holes golfbaan van De Peelse Golf in Evertsoord.

Het goede doel van de golfdag voor dit jaar is de Vriendenstichting VieAmi en het grootste deel van de opbrengsten van deze golfdag zal aan dit goede doel worden gedoneerd.

Programma

Ontvangst is vanaf 10.30u en start van de wedstrijd is middels shotgun om 12.00u.

Kosten zijn € 165,- per persoon voor deelname, ontvangst met koffie/thee en vlaai.

Voor een lunchpakket en catering in de baan wordt gezorgd en na afloop is er een uitgebreid walking diner.

Ook zal er na afloop weer een ludieke chip-wedstrijd zijn vanaf het terras voor een uniek beeldje van kunstenaar Willebrord de Winter.

Kosten €5,- per geslagen bal voor het goede doel (dus zorg voor voldoende cash geld)!!

Sponsoring

Het is mogelijk om een vermelding als sponsor in de doorlopende presentatie in het restaurant te krijgen.

Kosten hiervoor bedragen € 200,-. U kunt additioneel ook nog een vermelding krijgen op de scorecard: kosten zijn dan € 300,-. Dit kunt u via de website bij de inschrijving kenbaar maken.

Inschrijven en informatie

Opgeven kunt u zich via: Inschrijving golfdag 23 juni 2023

Voor alle overige vragen kunt u zich per mail wenden tot de Golfcommissie van Lions Club Venlo en Lions Club Peel en Maas:       golf@lionsvenlo.nl