Welkom op de inschrijvingswebsite voor de golfdag op vrijdag 7 juni 2024 op De Peelse Golf georganiseerd

door de Lions Clubs Venlo en Peel&Maas.

Het goede doel van de golfdag voor dit jaar is het Lions-huis in Panningen.

Een gezinsvakantiehuis voor gasten met spierziektes en andere lichamelijke beperkingen. Een vakantie in Panningen (Limburg) in het mooiste vakantiehuis van Nederland, speciaal ingericht voor mensen met spierziektes en andere lichamelijke beperkingen en hun begeleiders. Het Lionshuis Panningen viert in 2024 haar 25-jarig bestaansfeest.

Kosten voor deelname aan deze volledig verzorgde dag zijn €175,- pp. Het grootste deel van de opbrengsten van deze golfdag zal aan dit goede doel worden gedoneerd.

Inschrijving Golfdag 7 juni 2024
U kunt voor €200,- schermsponsor worden waarbij u naam/logo op de doorlopende presentaties in het restaurant en bij ontvangst wordt weergegeven.
U kunt voor €350,- scorecardsponsor worden waarbij u naam/logo op de scorecard wordt afgedrukt én op de doorlopende presentaties in het restaurant en bij ontvangst wordt weergegeven.