13/05/2022

Op vrijdag 13 mei is het weer zover en organiseren Lions Club Venlo en Lions Club Peel en Maas hun jaarlijkse golfwedstrijd. Dit keer op de 18 holes golfbaan van de Herkenbosche in Herkenbosch.

Naast de 18 holes wedstrijd is er dit jaar (bij voldoende interesse/aanmeldingen) ook de mogelijkheid tot deelname aan een uitgbreide golfclinic.

Programma

Ontvangst is vanaf 10.30u en start van de wedstrijd is middels shotgun om 12.00u. Ook de clinic zal om 12.00u starten

Kosten zijn € 165,- per persoon voor deelname aan de wedstrijd óf clinic, ontvangst koffie/thee en broodjes buffet, catering in de baan en na afloop een 3 gangen diner met bijbehorende drank.

Ook zal er na afloop weer een chip-wedstrijd zijn vanaf het terras voor een uniek beeldje van kunstenaar Willebrord de Winter. Kosten €5,- per geslagen bal voor het goede doel!

Sponsoring

Het is mogelijk om een vermelding als sponsor in de doorlopende presentatie in het restaurant te krijgen.

Kosten hiervoor bedragen € 200,-. U kunt additioneel ook nog een vermelding krijgen op de scorecard: kosten zijn dan € 300,-. Dit kunt u via de website bij de inschrijving kenbaar maken.

Opgeven kunt u zich via: Inschrijving golfdag 13 mei 2022

Voor alle overige vragen kunt u zich per mail wenden tot de Golfcommissie van Lions Club Venlo en Lions Club Peel en Maas:       golf@lionsvenlo.nl